Jippi! :)

Hej alla glada!!! ♥ (eller vad ni är på för humör!)

Jag ska rida imorgon och kommer säkert få rida........ KEATON!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
För jag red honom förra gången........BARBACKA!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jag älskar att rida KEATON BARBACKA!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jag vet, jag överdriver ganska ofta! Men det är bra om man vill få som man vill!!! Hehe!!!
Och vet ni, vet ni, vet ni???????????? Min moster och morbror ska flytta till ett ställe som har stall och min moster ska ha två hästar där så om jag hälsar på så kanske jag får rida på dom!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
JAG VET!!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN HÄSTAR OCH ATT MIN MOSTER SKA SKAFFA 2 HÄSTAR!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ok, nu orkar inte jag skriva mer!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Tack & godnatt!!!!  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0