Åh, så tråkigt!!! :P

Hej alla bloggar fans!!!
Idag så kunde inte min ena bästis, Emilia komma till skolan så är lite lessen för det men jag har haft kul också! Vet ni en kille i nian kom fram till mej och mina kompisar och ba
"Vad gör ni? Aha, kollar ni på Happy Tree Freinds, den är så äcklig! Jag kolla på den i trean och börja gråta. Haha, men ni tjejer är visst tuffare än killar!"
 Och sen gick några killar i min klass förbi och vi sa
" Dom är dumma och slår oss ibland!"
 Och vet ni vad han sa, han ba
" Men dom är bögar!!!!" sa han!!!
 I know, han är knäpp, men det är säkert för han har en tjej redan!!! ♥
            


                                                                                                   Puss och kram!!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0