ÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

♥Hej alla människor!!!♥

Sorry rorry att jag inte bloggat på ett tag för jag har varit i stallet, varit med polare och har bara pratat häst hella dagarna, typiskt mej! I allafall så har jag idag blivit världens lyckligaste tjej i hela världen! Bara för att jag håller på att gå skötarkursen och ska hyra häst nästa fredag!!!! ♥ +Jag ska bajsa på alla människor som säger dumt om Keaton och alla hästar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Skoja bara men allvarligt så blev jag skit sur när vi hade teori idag på stallet men det var faktist roligt men lite jobbigt när Pegasus skulle äta gräs (för vi gick på "promenad" med ponnysarna) och så klart får man matvraket "Pegasus"!!! † Men jag kommer säkert få bli skötare på KEATON♥, Winden eller Rivergubben!!!♥

                 Puss puss från MEJ!!!!!!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0